Van olyan papír, amit nem kérhet az igazoltató rendőr a sofőrtől
A jogosítvány és a forgalmi engedély kötelező kellék, ám vannak olyan dokumentumok, melyeknek nem muszáj a sofőrnél lenniük.
A jogosítvány és a forgalmi engedély kötelező kellék, ám vannak olyan dokumentumok, melyeknek nem muszáj a sofőrnél lenniük.
A BKV-bérletesek lehetnek a novemberi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány nyertesei, de azok is kaphatnak kedvezményt, akik nem napi ingázásra használják a kocsijukat.
Az autózás közel 130 éves történelme során számos olyan eszköz és fejlesztés jött létre, amelyek célja a kocsiban ülők testi épségének megóvása volt. Lássuk, melyek a legfontosabbak a kezdetektől napjainkig, és melyek azok, amelyekhez nekünk magyaroknak is volt egy kis közünk.
A motorosoknál ritkább a kötelező biztosítás, igaz, a biztosítók nem teszik egyszerűbbé a helyzetet.
A neten óriások lesznek, de elég erős még az offline piac.
4-5 százalékos áremelkedés várható januárban, az évben később még tovább drágulhatnak a biztosítási díjak.
A határidőig várhatóan 80 ezren tesznek majd így, mondják fel a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) szerződésüket, a vállalati flottaszerződéseket nem számítva – közölte a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége.
Az év végi váltók lesznek az elsők, akiknek már nem kell külön figyelniük a 30 százalékos baleseti adóra, ezt biztosítási adóként beépítik az éves díjba.
Egy teljesen új tényező, a munkaerőhiány is drágíthatja a jövő évi kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokat (kgfb) – írta a Világgazdaság a húsz biztosító ajánlatát kínáló CLB alkuszcégre hivatkozva.
Nőtt tavaly az anyagi kárral járó balesetek száma a magyar utakon.
Döbbenetesen magas számok szerepelnek az MKB Biztosító Zrt. honlapján található tarifatáblázatban. A társaság néhány hete hirdette meg 2017-es kötelező gépjármű felelősségbiztosítási díjait, amelyek valamiért elképesztően magasak – fedezte fel a Totalcar.
A tavalyi 160 ezernél kevesebb, de a várt 100 ezernél 20 ezerrel több autós válthat kötelező biztosítást az idei kampányban a díjak emelkedése és az MKB Biztosító piaci kivonulása miatt.
A megjelent tarifák alapján az idei kampányban a legtöbb biztosító esetében tovább emelkedik a kötelező biztosítások díja. Nagy kérdés, hogy a több éve tartó díjemelkedés idén eléri-e azt a szintet, amikor újra autósok tömegei cserélik biztosításaikat olcsóbbra. A váltók számát idén mindenképp növelni fogja, hogy az MKB kivonul a kötelező piacáról.
Várhatóan 10-12 százalékkal drágulhat átlagosan a kötelező biztosítás (kgfb) – közölte a netrisk.hu.
Az alkuszok szerint 15 százalék körüli emelkedés várható a kgfb piacon.
Júliustól új kötelező biztosítást írtak elő az utazási irodáknak.
A Magyar Autóklub kezdeményezésére módosíthatják a gépjármű-felelősségbiztosításról szóló törvényt, mert sok autót vásárló sofőr lehet veszélyben a jelenlegi rendszerrel.
Ha az Országgyűlés elfogad egy nemrég benyújtott törvénymódosítást, a többi biztosításnál már bevett módszert vehetnek át a kgfb-nél is.
A kerékpár az egyetlen olyan jármű, amellyel több tízezren vesznek részt a közlekedésben, de nem létezik rá kötelező biztosítás.
Az eredetileg számolt díj kétszereséről-háromszorosáról is érkezhet számla a kötelezőt kötő autósoknak - írta a Világgazdaság.